duijntrio.reismee.nl

Voorbereidingen

Lieve lezers,

De voorbereidingen vorderen gestaag. Zaterdag 21 oktober zijn we gedrieën naar de travel Clinic in Rotterdam aan het Haringvliet gegaan. Er was 1 gelukkige, zij hoefde geen aanvullende prikken.
Zo gelukkig was Anne-Lise nou ook weer niet. Vrijdag, een week na de dertiende, Is ze naar de kaakchirurg geweest voor het verwijderen van een ontsteking in haar bovenkaak. Gelukkig is ze al getrouwd, want het zag er een paar dagen niet uit.....
Zoals geschreven, de mannen moesten er wel aan geloven. Maar bikkels zoals van Duijnen zijn, gaven ze geen krimp. Peter moest een nieuwe DTP prik en Wessel moest ook nog een gele koorts prik. Twee armen geraakt dus.
Inmiddels staan er 2 koffers gevuld met spullen voor Oeganda. De wonderpan, bedoeld om Grace taarten in te laten bakken, moet nog ergens in. We hebben nog 1 koffer te vullen, naast een eigen koffer per reiziger.
In deze koffer gaan spullen van Grace en Gerald, die afgelopen mei niet mee terug konden in de overvolle 4 koffers die zij meenamen naar de pearl of Africa.

Ook de malaria pillen zijn besteld bij de apotheek. Vanavond nog een nieuwe poging om de visa voor Oeganda digitaal aan te vragen.
Volgende week om deze tijd zijn Anne-Lise en Peter op Schiphol. Wessel volgt de 9e november.
We hebben er zin in.

Lieve Groetjes,
Anne-Lise, Wessel en Peter

Debby

Spannend weer, veel plezier.

Wilma

Wat Leuk ga Jullie volgen

Claudia

Wat leuk dat jullie weer gaan. Ben benieuwd. Geniet er maar van

Corina

Een voorspoedige reis en een fijne tijd met elkaar daar.Zal jullie volgen.

Corina Roos

Hoi Anne Lise en Peter hebben jullie een voorspoedige reis gehad? Fijne tijd!